24 Ocak 2015 Cumartesi

yukarıdakilerden kalan



bugün beter uyandım
bunu söylemeliyim sana
iyiye giden bir şey yok
saymaya da takatim...
biraz melankolik biraz pesimist
belki en çok aşksızım
yağmalanmış talan edilmişim gibi bir hâl
gibi kırık
gibi kıpırtısız
inceldikçe incelen bir hüzün
kol geziyor evde sokakta
yüzümde türlü hırsız gölgeler
türlü ölümler
ve dahi sözümde
acil kanamalı bir inanç
boynumdan ellerine hâlihazır.

bugün anlatmaya uyandım
kışın eteklerinden düşecekleri
ve ülkenin...
kalksın üstümüze serpilmiş bu sevişme engeli.



s.k.e
ikibinonbeş'te23ocak

2 yorum:

  1. "yukardakilerden kalan" da bir okyanus gördüm.. beni oku, beni dinle, beni anla der gibi fısıldayan dalgaların müziğinde tekrar tekrar onyüzbinbaloncuklar gibi çoğalan bir okyanus.

    şiirin finali ise semadan üflenmiş gibi...tebrik ediyorum sizi.

    YanıtlaSil